Pust och suck, aktiviteterna är nu slut!

 Nu var det ju faktiskt ett tag sedan jag kom hem från ridlägret... Jag vet, dåligt av mig! Men jag har ett liiiitet problem. Jag hittar inte överföringssladden till min kamera... Suck, men jag har faktiskt lagt över bilderna från Englad på datorn så jag börjar helt enkelt med att avsluta bloggandet om England med ett långt inlägg med massa bilder!
 
Det jag såg av Big ben:
 
 Disco anordnades 2 gånger i veckan. Jag var endast med på 2 st av 6 totalt...
 
Klätterapa  ;D
 
Seriöst är det bara jag som tycker att detta liknar en regnskog!?
 
 En dag besökte vi en gammal by med super söta hus och en stor herrgård
 
 
 
 
Ja.. Resan var ortolig, jag hade super roligt! Det skulle ta alleles för lång tid att berätta om allt vi gjorde. Men förhoppningsvis har jag kvar minnerna för evigt.
 
Så vad har jag gjort sedan jag har kommit hem... Jag har haft fult upp med ytterligare en veckas skridskoläger här hemma. Annars har jag mest suttit framför datorn (:o) och tagit det lugnt. Just det! Jag var ju på Liseberg i onsdags! Så fort jag hittar kamerasladden ska jag visa bilder från det!
 
Hoppas att ni har haft en lika bra sommar som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0