Två dagar i skogen

Nu är jag faktiskt hemma igen (för ett ganska länge sedan). Hajken nådde verkligen upp till mina förväntningar och jag har haft riktigt roligt! Här är lite bilder från de två dagarna.
 
Vi hade vårt "läger" vid en liten sjö. Utöver det fanns det träd, lingonris, mossa och åter träd...
 

Vårt tält låg precis vi sjön så vi hade ganska fin utsikt. (;D)
 
På kvällen tände vi en brasa och grillade korv och sedan satt
vi där i mörkret och hade riktigt trevligt.
*kräftfiske*
 
Bert fick återta livet i sjön. Han var för liten för att ätas.
 
Trots det lilla regnet som kom dagen innan badade jag faktiskt i onsdags.
Det var ganska kallt i början men blev snabbt mer behagligt (xD)
 
Idag är det skola som vanligt men efter det åker jag till Stockholm och är där hela helgen.
Jag tror att vi ska hjälpa min storebror måla om eller i alla fall fixa i hans lägenhet.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0