Vedbände ridläger!

Äntligen! Jag har hittet en sladd som passar till min kamera så nu kan jag både ladda den och öveföra bilderna från ridlägret. Det var på tiden, va? (;D) Så nu kan jag visa er lite bilder från sköna gröna Vedbände!
 
Hästen jag blev tilldelad hette Pontus. Jag blev först lite besviken för jag hade önskat en annan häst vid namn Bonita. Men nu i efterhand så kämms jag över det. Pontus är underbar! Han är busig men samtidigt så mysig. Han gör vad jag säger åt honom (for det mesta...) men på sitt sätt. Han är pigg och riktigt snabb men på samma gång lugn och sansad. Han är den helt enkelt perfekta ponnyn för mig.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0