Banana boat och Newquay

Hejsan! Jag har inte skrivit något de senaste dagarna så det blir lång uppdatering idag! Igår hade vi s.k Banana boat. Det är en stor gul uppblåst båt som liknar en banan (hum...) Man drar den efter en motorbåt. Egentligen skulle vi bara åka en gång var men eftersom att flera inbte ville åka (p.g.a dåligt väder, kallt vatten eller bara för att de var allmänt rädda) så kunde jag åka tre gånger!
 
Båt föraren frågade oss om vi ville ramla av, vi sa NEJ! på direkten.
 
Jag är här någonstans!
 
Ps. Här är jag med röd hjälm!
 
Jag ramlade i två gånger! Första gången tippade hela bananbåten så alla som satt på den tippade i. Det var ganska kallt men som tur var hade vi våtdräkt på oss. Andra gången trodde jag att vi skulle tippa så jag släppte helt enkelt taget. (;D)
 
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer lite bilder från dagens utflyckt till Newquay. Vi besökte ett akvarium där jag fick se massa olika fiskar men även sköldpaddor, maneter, kräftor och en krokodil! (liten)
 
 
 
Vi gick även runt i staden och hade kul och jag och en kompis tog även ett dopp i havet!
 
 
 
Nu ska jag se på Harry Potter, Hemligheternas kammare.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0