Ben & Jerry's

Jeay! Tänkte bara visa några bilder från när jag åt på ett Ben & Jerry cafe för ett par dagar sedan. Jag är helt galen i Ben & Jerry's Cokie Dough, så det fick bli två stora kulor Cokie dough och en kula Chocolate Macadamia. Glassen toppades med s.k Chocoate Flake.
 
Yummi!
 
 
 
Idag har vi en ledig dag. Än så länge har jag bara sätt på film: Mrs. Doubtfire och Life of Brian.
 
Ikväll ska jag se på fotbollsmatchen. Inte för att jag bryr mig, jag är inget stort fan av fotboll. Utan därför att man var tvungen att göra något...
 
Nu ska jag göra en stor kopp varm choklad och sedan sätta mig framför TV:n igen.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: W I L M A

åh, gud vad coolt med en ben & jerry café.

Svar: Ja, verkligen!
Mica

2012-07-01 @ 21:14:15
URL: http://wiilmahyltze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0