Bergsklättrar lördag!

Idag har jag haft en super härlig dag! Det blev visserligen upp tidigt för vi skulle vara på stationen klockan 8, men, det var värt det! Efter att ha åkt i bussen i ca. 20 minuter stannade vid någon öppen slätt. Där fans det ett stort stenblock (som ett mindre berg) som jag självklart klättrade upp på.
 
Det fanns hästar som sprang vilt på slätten, helt otroligt!
 
 
Det var jäytte blåsigt på toppen. Man fick nästan lägga sig platt på mage för att inte blåsa iväg!
Det var faktiskt lite läskigt!
 
 
 
 
Efter det åkte vi till... någonstans (ingen aning om vart) vi fick flera timmars fritid till shopping m.m. Men det enda jag köpte var en daim-milkshake (♥) på Shakeaway och en stor burk med jelly beans (och två rullar) från karamell kungen (Candy king i england)
 
 
Idag har vi ingen kvälls aktivitet så jag ska nog bara softa lite!

Kommentarer
Postat av: mysan

Du är fin precis som du är, glöm inte de! <3

Svar: Det ska jag inte! ;D
Mica

2012-07-01 @ 01:31:49
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0