Bilder från dagen


Då var man hemma. Har tagit mig lite tid och redigerat lite bilder från dagen.
Knytkalsaet var helt fantastiskt! Den här bilden säger antagligen inte långt för att visa hur mycket vi bjöds på. Jag mådde nästan illa när det var dags att bege sig till mammas jobb.






Under tiden jag väntade på att mamma och jag skulle bege oss iväg till bion
läste jag i den tredje delen av Hungerspelen, Revolt.



Innan bion  åkte vi till köpcentret. Jag fick med mig ett fräckt linne.



Ja, då har man lagt ytterligare en dag bakom sig. Är faktiskt ganska trött nu så det är bara till att gå och lägga sig. I morgon är det skolavslutning!

Jag skriver mer om filmen i morgon.

Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0