Biokväll MIB 3


Nu har jag vaknat och är i full färd med att göra mig i ordning. Det är massvis med saker som ska göras. Fixa håret, måla naglarna, smink...

Hur som helst så har jag lite tid över så jag tänkte att jag skulle visa några bilder från igår kväll. Det var inte alls många som såg på filmen, jag tror inte det var många fler än tio i biosalongen (x'D) Filmen var i alla fall bra, riktigt bra.



Jag hade ju en påse kvar från knytkalaset så den fick följa med in. Mums!






Filmen hette ju Men in Black (3) Jag är väldigt nöjd med valet av film för denna var både rolig och spännande.

Handlingen ser ungefär ut såhär: Boris the Animal är en av de värsta utomjordingarna. Han tillhör en utdöd art som har utrotat flera planeter, de är ytterst farliga. För många år sedan grep Agent- K honom. Nu är Boris ute efter hämnd. Han lyckas rymma från fängelset han hålls inspärrad på och reser tillbaka i tiden för att döda den yngre variationen av K. Vilket han lyckas med. Nu måste Agent- J, den ända som märker att K är borta, resa tillbaka i tiden igen och förhindra det händer.

Ja det är en underbar film och Boris the Animal är riktigt läskig! Det är han ni kan se här nere. Till skillnad från 1:an och 2:an är specialeffekterna mycket bättre nu!


Jag ger filmen 4 av 5 i poäng!

Nu måste jag skynda mig att fixa det sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0