Första havsdoppet!

Idag har vädret skiftat en hel del. Ibland har det varit sol och riktigt varmt bland har tjocka moln dragit över himlen. Men molnen blåser bort snabbt, så oftast är det inte sol i mer än några sekunder. Tro det eller ej men jag har faktiskt badat idag. (I havet om ni inte fattade det ;D) Det bIåser ganska mycket i England så vågorna var stora idag. Jag badade med en (ny) kompis med ett så sött namn som Matilda (;D)
 
 
 
 
Ni måste erkänna att ni blir avundsjuka, det borde ni i alla fall vara! (xD) Jag kan dock medge att diskot igår blev en flopp. Jag hade riktigt tråkigt! För det första var det ingen bas allt i musiken och volymen var alldeles för låg så man blev inte så peppad att dansa. För det andra var det alldeles för mycket folk, man fick knappt plats!
 
Ikväll ska vi ha crazy games, lite olika lekar skulle jag tro.
Publicerar kanske ett inlägg lite senare ikväll, nu ska jag nog softa lite framför TV:n!
 
Slösa inte bort sommaren, njut!

Kommentarer
Postat av: Trixie

Jag tycker det ser kallt ut, hu, brrr.

Svar: Visst var det kallt, det var ju inte medelhavet precis. Men jag tycker ändå att det var ganska skönt. ;D
Mica

2012-06-29 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0