Hoppning och galoppombyten



Nu är jag hemma från ridningen! Det var jätte kul. De som var i min grupp idag var mycket bättre och därför blev träningen mer avancerad. Idag var huvudinriktningen hoppning (roligt ;D) men vi gjorde även galoppombyten och lite sådant.

Hästen jag red på hette Boran, han var en fjordhäst. Jag har ridit på honom tidigare, då jag red på ridskola för något år sedan. En riktig myspropp (x'D)

Boran



Efter ridningen hjälpte jag till med att släppa ut hästarna i hagen.
Här är Boran igen, närmast bilden.



Och så fanns det ju självklart super söta kattungar som jag bara var tvungen att hälsa på!







Turen i köpcentret var riktigt givande. Jag köpte flera saker, jag visar dem lite senare. Just nu ska jag bara njuta av att inte göra någonting!

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0