Inlines ute


Hej! Först måste jag få be om ursäkt för dålig uppdatering. men mina redigeringsprogram har inte varit speciellt hjälpsamma. Dessutom hade jag fullt upp med att göra klart en viktig inlämningsuppgift till matten.

Men nu är jag i alla fall tillbaka. Idag hade vi två prov (!) , matematik och fysik. På matematiken hoppas jag ju förstås på alla rätt men tror faktiskt jag slarvade lite den här gången. Fysiken gick helt okej, inte super men okej. Efter de båda proven var det SO- Historia. Men det ända vi gjorde var att se på film (-.-)

På idrotten hade vi inlines, kul! Ända tills jag fick en klubba på fingrarna. Bara för att göra allt ännu surare hade det precis regnat så det var snorhalt på banan. Inte ett mål gjorde jag, men jag var i alla fall med (;D)



Nu är det snart middag. Efter det berättar jag om gårdagens äventyr.

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0