Medeltids resturang

Ja, då sitter jag här i min ensamhet igen. Om en stund är det dax att gå till skolan. Vi blir undervisade i engelska från 9.00 - 12.00, en ganska soft dag ändå. Efter det gör vi lite aktiviteter tillsammans. Det är två discon i veckan. Ett på måndag och ett på torsdag.Jag har alltså varit med på ett och det var super kul! Discot var med både STS (Jag) och EF. Vi var i en riktig disco lokal och musiken och ljudet var i topp!
 
I London besökte vi även en medeltids resturang som jag måste få visa bilder ifrån.
 
Entren. Det var jätte coolt med alla rustningarna. 
 
Det var mörkt där nere, men miljön var jätte fin! 
 
Maten var även den super bra. Det blev grillad kyckling och potatis med mera. 
 
Idag ska vi ta gruppfoto så det är nog dax att göra sig iordning!
Ha en supersommar!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg, lust och följas via bloglovin? :)

Svar: Tack! Alltid ;D
Mica

2012-06-29 @ 13:40:21
URL: http://sandrrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0