MIB 1



Snacka om supersurt väder! Inte en solstråle idag, ska det här kallas sommar!? Åt lunch nyligen. Mackor, kanske inte dat jag tycker mest om men det fanns väll inte orken att göra något annat. Hur som helst, igår såg jag Men in Black (MIB) , ettan. 

 

Jag tyckte filmen var helt okej. Dock tyckte jag att den var lite rörig. Det var liksom lite svårt att hänga med (-.-') I alla fall. Filmen handlade om Agent- K och Agent- J (James Edwards) Agent- K är medlem i Men in Black (MiB) vars uppdrag är att skydda jorden från utomjordingar och se till att mänskligheten inte upptäcker dem. Men när en (elak) utomjording landar på jorden för att söka efter ett smycke börjar problem uppstå. Det är Agent- K's uppdrag att se till att jorden skyddas, till sin hjälp har han Agent- J.

 

Jag tyckte den var lite halvmysko men ändå underhållande. Egentligen tror jag att de flesta har sett denna film och förstår den mycket bättre än jag (;D)

Filmen får betyget 3 av 5.


Nu ska jag skriva ett brev till min värdfamilj i England. Jag ska nämligen åka på språkresa i sommar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vinnare + ny omgång uppe, var gärna med igen :D
http://byfia.com/2012/june/veckans-blogg-1.html#comment

2012-06-11 @ 10:15:02
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0