Morgon-te

Vädret är faktiskt riktigt fint nu. Solen lyser och man kan nästan kalla det varmt. Han nyligen ätit lite frukost. Efter det tog jag ett stort glas te samtidigt som jag läste i min älskade bok Revolt (Tredje och sista delen av hungerspelen) Om vädret fortsätter att vara såhär trevligt åker jag kanske ner till sjön, blir faktiskt riktigt sugen på att bada!


Nej... Nu måste jag fortsätta med förberedelserna för imorgon. Jag måste packa, städa rummet, städa hos mössen och jag ska dessutom ta en sista promenad med Trixie.

Hoppas att vädret är lika bra hos er. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

Svar: Tack så mycket! Ja allt är bra här. ;D
Mica

2012-06-15 @ 13:40:45
URL: http://daniellabooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0