Om sommaren!


Jag har varit ute och gått lite med Trixie. Det blir nog inte så många fler promenader i sommar så det gäller att ta vara på de stunder man får. Puss på dig Trixie. Ibland hatar jag dig men det gör inte att jag slutar älska dig (♥)



Jag blev lite förvånad när jag såg att det på ett ställe kryllade av svampar på tomten, liksom, det är juni inte oktober! Fast det förstås, oktober hade ju inte varit helt fel, jag fyller ju år då.

 
Nu när skolan är slut är det dax att sikta mot nästa aktivitet. På lördag åker jag till Lidköping på skridskoläger. Det håller på i typ 6 dagar och efter det är det hem och packa om. En dag efter hemkomst åker jag iväg till Stockholm och tar därifrån flyg till England, min språkresa. Jag stannar i England (Torquay) 3 veckor. Torquay ligger i den varmaste delen av England så jag hoppas på sol och bad! När jag kommer hem från England är det bara någon dag tills jag ska iväg på ridläger och stannar där i 10 dagar. Ridlägret har jag varit på flera gånger förut men skippade det förra sommaren på grund av att jag inte hade tid. När ridlägret är slut åker jag hem för att ha en veckas dag-skridsko läger.

Det kommer tyvärr inte finnas jätte mycket tid till bloggande. Kommer förmodligen inte röra en dator under hela Lidköpings-skridskolägret och ridlägret men hoppas på att kunna uppdatera några gånger i England. Det verkar nämligen som om jag har kommit till en jätte trevlig familj! Hur som helst kommer det finnas lite tidsinställda inlägg med lite onödig fakta om mig, roliga klipp, favorit låtar...

Det blev ganska långt nu (-.-') Snart kommer föräldrarna hem, då blir det Hawaii five-0! (OMG!)

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0