Onsdag

Ja, då var skolan slut. Min sista dag som ägnas på skolans område. Nu sitter jag på mammas jobb och skriver på mammas nya jobbdator, en MacBook! (-.-') Knytkalaset blev enormt! En massa kakor, godis och chips blev det. Det var bara en av mina tre påsar som gick åt helt. Ostbågspåsen var inte ens öppnad så den tar jag med mig hem (;D) Jag mår nästan illa nu.

Om ett tag ska jag och mamma iväg och äta något någonstans. Efter det blir det MIB 3 (^.^) Det ska bli awesome. Som många säkert vet så har Will Smith huvud rollen där precis som i filmen vi såg i skolan. i.Robot. Det var filmen som jag tog med och föreslog.

Jag idag. Valde till slut den nya ninja-tröjan (sweet!)





Nu måste jag hitta på ett sätt att fördriva tiden på tills det ör dags att åka iväg..

Skriver ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0