Ostgalning!


Whi! Jag förstår faktiskt inte hur jag ska kunna somna, jag är super pigg! (;D) Nu har jag spelat sims i två timmar, roligt! När jag spelar sims blir jag liksom besatt (x'D)

Imorgon ska vi ha någon slags utflykt. Min lilla hjärna har ännu inte uppfattat vad vi ska göra med tror faktiskt vi ska bada. (:o) På onsdag har vi klass dag och då blir det ett slags knytkalas. Jag är med i chips/snacks gruppen och bestämde mig för att köpa ost! (bollar och krokar) Nu ligger dem bara här på mitt skrivbord och skrattar åt mig. Står snart inte ut!

-Le! Du får inte visa dig svag!
-Äh, skit i det! Ge mig!



Som ni säkert vet är onsdag inte fredag eller helg (eller? xD) Så egentligen borde jag inte äta något sådant här. Men jag tänkte att nu är det sista veckan i skolan och jag har följt den här regeln i snart en månad (wow!) så då tar jag och pausar detta på onsdag och torsdag (på torsdag är det skolavslutning och då blir det tårta)

Nu ska jag somna in... Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0