Skolavslutning


Hemma igen efter skolavslutningen. Det hela var väldigt kul. Jag var med i sketch-gruppen, vi gjorde en slags imitation av våra lärare där vi förstärker vissa egenskaper på ett roligt sätt. Jag spelade vår mattelärare (och mentor)
Jag har ganska tur för jag har inte det minsta svårt med att stå på scen och uppträda. Det var kul att delta och vi fick publiken att skratta flera gånger. (;D)



Efter sketchen, sången och spelandet gick vi till skolan och åt tårta. Precis som när vi började skolan i höstas. Tänk va fort ett år går!



Ja, såhär såg jag ut. Klänningen är från H&M. Skorna från skopunkten. Väskan hade jag min kamera (♥) i. I Bakgrunden ser ni skolan som jag går på ihop med gymnasiet och särskolan.






Nu ska jag spela lite sims, det var ett tag sedan (typ en och en halv dag xD) Har precis ätit lunch.

Ha en riktigt bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0