Skolutflykt till Kaxholmen


Äntligen hemma efter en rolig dag i skolan. Eller  i skolan är fel uttryck, vi hade ju vår utflykt. Först åkte vi buss till Kaxholmen, sedan gick vi upp till vistakulle och därifrån till badplatsen där vi åt. Jag hade givetvis med kameran och tog några bilden, men största delen försökte jag bara njuta och ha riktigt roligt.

Uppe på vistakulle var utsikten riktigt fin. Där stannade vi en stund och fikade.






Det här är badplatsen. Efter en stunds tvekan hoppade jag i.
Det blev egentligen inte så mycket bad. Mest snabbt i snabbt upp.



Bevis på att jag badade (;D) Det var ganska kallt ben på samma gång härligt uppfriskande.


Till lunch blev det hamburgare. Jag klämde i mig tre stycken efter badet.



När dagen var slut och jag kommit tillbaka till skolan slog jag mig ner i gräset och läste ut boken Fatta eld, andra delen i trion Hungerspelen ♥



Nu ska jag spela lite sims. Det är nog middag ganska snart, får se vad det bli.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0