Städat!


Då vart man äntligen klar med städningen, *applåder* Det var nog bäst så, pappa hotade med att det inte blev någon ridning om jag inte städade (:o) Det är grymt! (;D) By the way, mitt rum sjukt litet! Får inte plats med någonting, inte ens mig själv. Och om ni undar varför jag har en massa lådor på skrivbordet så är det burar till mina sju stycken möss!

Före:



Efter:
(Om ni undrar är det barnprogram jag ser på xD)

 

Måste dessutom få presentera er för mina skönheter, dammade av dem när jag städade. Detta är de priser jag vunnit (eller förlorat, ibland) på mina konståkningstävlingar, duktigt! Den äldsta är från år 2008, då kom jag tvär sist (x'D)




Om det finns någon tid ledig i morgon så rider jag. Har faktiskt blivit av med min träningsvärk så då är det ju en bra tid att skaffa ny, eller hur!?

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0