Testar nya blogg.se

Ja, då var man hemma från skolan, äntligen! Ikväll ska jag på Tonår. Det är lite svårt att förklara men ungdomar (tonåringar) kan mötas och ha kul ihop, ibland ordnas aktiviteter.
 
Idag var det elevrådsmöte, det sista för den här terminen. Vi har dessutom haft genrep på sketchen vi ska framföra på skolavslutningen (pinsamt!)
 
Just nu inspekterar jag nya blogg.se. (Jag har anmält mig som testkanin) Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker. Det kommer nog ta en stund att vänja sig vid och en del saker har gjorts en aning jobbiga. Jag har redan lämnat feedback på flera saker.
 
 
Nu ska ska jag nog spela lite sim 3, det var ett tag sedan så det ska bli kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0