Superman returns


När pappa och jag hade ätit och vi båda satt i varsin fåtölj i vardagsrummet satte vi på en film. Filmen blev "Superman returns"





Först var jag lite tveksam över just denna filmen. Det fanns många andra som jag också ville se. Men när det gått kanske 20 minuter märkte jag att den faktiskt var väldigt bra.
Filmen handlar om Clark Kent, mannen från en annan planet. Han har varit iväg av okänd anledning under en lång period. Men nu återvänder han till jorden. Han räddar ett flertal liv men hanns fiende Lex Luthor får snart reda på det och bestämmer sig för att få honom ur vägen.
Lois Lane, kvinnan som Clark är förälskad i har fått en pojkvän och en son. Hon har dessutom blivit belönad för en artikel hon skrivit om "Därför behöver inte världen Superman" Men det hindrar inte Clark (superman) från att
försöka få tillbaka henne.

Jag tycker filmen är bra men det når inte riktigt topp-poängen.
4 av 5 jordgubbar blir det.


Ha det sött/ Mica

Kommentarer
Postat av: Mirjam

SV: Vad roligt att du är med!

Tack så jättemycket, så roligt att höra!



Vilken fin blogg du har förresten! :D

2012-06-03 @ 15:08:24
URL: http://evit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0