Slutet på dagen


Hallå där! Åt middag för inte så länge sedan, den här kvällen blev det sill och potatis. Det blir nog inte så mycket sill i sommar, kommer vara på alla möjliga platser. Mer om mina sommar planer kommer inom kort!

För övrigt vill jag berätta om skolan idag. Vår So-lärare är för go', det är typ en och en halv vecka kvar i skolan och han tycker att vi ska börja jobba med romarriket. Och ha prov i det...
(-.-') Dessutom fick jag reda på att jag fick A på engelska provet (Jeay!)






Nu är dagen snart slut. Får se vad jag gör av den sista stunden, kanske slår jag mig ner vid TV:n? Hur som helst hade jag tänkt rida imorgon. Bara det finns ledig plats. Annars på tisdagar är det slöjd, svenska (som kommer bli film, Grease) idrott och lite annat.

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0