Drinkar


Hej, nu har jag äntligen kommit hem! Har varit sötsugen hela dagen så nu har jag gjort något åt det. Jag har mixtrat lite med saker i kylen och skafferiet och framställt (låter jag som en nörd nu? xD) tre drycker, typ.

1. Grapefrukt & Litchi ProViva + Vanilj yoghurt, toppat med torkad ananas.
Sött och gott, precis i min smak! Betyg: 8/10
(Ledsen för dålig bild)



2. Apelsin juice + a-Fil, toppat med apelsin suckat.
Inte min favorit, är inte så förtjust i fil så det är kanske inte så konstigt. Betyg: 5/10



3. Mjölk + vispgrädde + Honung + vanilla.
Favoriten! Sött och smarrigt, är säkert extra god efter en stund i mikron. Betyg: 9/10 



Jag älskar att experimentera med mat och olika bakverk! Det kan nog räknas som ett av mina intressen. Visst blir det lite svårare nu när jag försöker undvika socker (peta inte på mig p.g.a honungen, det är faktiskt framställt av djur och är naturligt!) , men, men..

Nu ska jag hitta på något!

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0