Persiko te med citron och vanilj


Hallå där! Har precis blandat ihop lite te till mig. Persika-te med mjölk, smaksatt med citron och vanilj. Jag är både en te och kaffe tjej. Det går lite i vågor vad jag väljer. När det gäller kaffe är jag ganska petig. Gillar egentligen bara kaffet på kaféer, McDonalds och pappas bryggkaffe (med socker)



I morgon är det sista riktiga dagen i skolan. Nästa vecka blir det mest lekar och "trams" (;D) Fast det blir nog mest film imorgon ändå. Och bild förstås. Men jag lär aldrig bli klar med min målning.

Nu är det äntligen dags för Hawaii five-0, så sjukt spännande att McGarret (♥) blev satt i fängelse. Rekommenderar alla som gillar spänning att se på detta programmet!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0