Bowlingkväll!


Då har man mumsat klart på middagen (;D) Kycklingfilé med tillbehör blev det (Jag älskar kycklingfilé, men är inte så förtjust i de andra delarna xD) Hur som helst har jag äntligen fixat med bilderna från igår. Jag har ingen "in action" bild men något har jag lyckats fått fram.

Till mat blev det kinesiskt. Vi åt på en restaurang som hette gamla wok, super gott! Tre små rätter: Friterad kyckling (filé) i sötsur sås, strimlat nötkött i någon het sås och grönsaker och jätteräkor (Ps. egentligen ska man inte äta jätteräkor, det är jätte dåligt för miljön. Men tyvärr blev det så ändå :o)





Efter middagen åt vi en glass på McDonalds, McFlurry Marängsviss. Mums!


Själva bowlingen gick, tja, sådär. Jag fick typ 127 p... på två serier (-.-') Men är ändå ganska stolt! Jag spelar faktiskt utan räck. Och trots de låga poängen gjorde jag faktiskt en strike! (Det trodde ni inte, va?!) Jag är inte precis ett proffs på bowling. Men trots att det inte går så bra så försöker jag alltid hålla humöret på topp!



Om en stund är det Hawaii five-0, tills dess sätter jag mig och latar framför TV:n!

(Slutar med de där ha det sött, blir uttjatat -.-')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0