Växlande väder



Å herre gud, vilket väder det har varit idag! Det har växlat mellan regn och sol hela eftermiddagen, märkligt. Är i alla fall hemma nu. Hoppas bara inte det regnar när jag ska rida, inte för att jag blir blöt. (Kommer antagligen rida i ridhuset) Utan på grund av det oerhört jobbiga, smattrande ljudet man måste stå ut med.

Idag på slöjden fanns inte så mycket att göra, blev klar med mitt sista projekt, en pärm (tunna träskivor i typ tygfodral) Satte mig istället och började fläta helt utan anledning, titta så fint:



På idrotts lektionen hade vi (Jag + några andra som missade förra gången) bip-test. Men när det var slut gick vi ut till dem andra som hade typ "gör vad ni vill, bara ni rör på er.." Det slutade med att jag satte mig ner och solade, för solen hade dykt fram.



När jag sedan kommit ut från omklädningsrummet och skulle gå till tågstationen märkte jag att det ösregnade. När jag kommit fram med tåget till min station hade det slutat (aldrig börjat) regna, men när jag satt mig på busstationen började det förstås! (-.-')



Det slutade regna när jag kom hem och det sprack sedan upp till solsken.
Men jag är ganska blöt...



I morgon är jag ledig från skolan! Men det är väll alla, eller?

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0