En dag för fysik prov...

Hej!

Ja, som ni kanske ser har den nya headern dykt upp, simpel som sagt men jag är ändå ganska nöjd. Det är mycket möjligt att jag byter den snart, jag är en sån där bytare (;D) Kommer förmodligen göra lite mer avancerad då men detta duger bra så länge.



Busblick


Th hi, kunde inte låta bli  att publicera denna då jag hittade den bland alla de tusen bilderna på mammas dator. Bilden är ganska gammal, två år tror jag. Den är från ett ridläger jag var med på. Hästen heter Maxim och är ett litet, busigt russ (som älskar blommor x'D)

Hur som helst hade jag tänkt berätta hur jag planerat dagen. I vanliga fall skulle vi ha fysträning idag på morgonen, men det blev inställt av någon anledning så jag fick lite sovmorgon. På eftermiddagen har vi fysikprov, jag satsar ganska högt på det och hoppas på B (ingen har någonsin fått A på ett NO prov på vår skola...) Provet handlar om elektricitet, önska mig lycka till! När skolan är slut ska jag till min sång. Och när sången är slut blir det skridskoträning i en timme.

Om ni undrar så ska jag försöka uppdatera bloggen 1-5 gånger per dag (varierar ganska mycket hur dagen är uppbyggd) Jag kommer aldrig blogga om "meningslösa" saker, har jag inget att säga säger jag inget. Detta är för att förhindra en massa skitinlägg om att jag "Har tråkigt" eller "Väntar på bussen"

Tror jag måste äta frukost nu, ska cykla hemifrån om en halvtimma så jag hinner till tåget.

Ha de' sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0