Fysikprov, check!

Hei!


Ja, då var jag äntligen klar med fysikprovet. Jag har bra och dåliga nyheter, de bra nyheterna är att jag tycker att provet gick bra i allmänhet, de dåliga är att jag kommer få underkänt ändå...
Såhär hänger det ihop: Vår lärare har förmodligen en allvarlig hjärnskada. Som jag sa var provet om elektricitet (ellära) vi skulle veta vad Kirchhoffs lag var för något, men vi fick inte veta namnet på lagen (på grund av att det var onödigt) Så var lärare "Muppmänniskan" sa att vi fick underkänt om vi skrev vad lagen heter. När någon håller på och drygar sig så kan jag självklart inte låta bli... Jag skrev Vi skulle säga "jag vet inte" men eftersom jag vet att den heter Kirchhoffs lag så kan jag inte det. ´Ha, ha! Jag sån är jag.

Nu ska jag iväg och gå på sånglektion men måste få i mig något att äta först, problemet är bara "vad" Jag har betämt mig för att äta nyttigt, inget godis, inget socker, ingen snabbmat (om de inte är det ända som erbjuds, typ under bilresor) Jag får väll lösa det på något sätt...
Efter sången blir det kånståkning igen men sen är jag ledig från all träning fram tills tisdag, vilket faktiskt ska bli skönt.

Vi syns i kväll. Jag har tänkt att fota lite, kanske publicerar jag några bilder på mig.

Ha de' sött/ Mica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0