Ide torka...



Äntligen hemma! Jag lyckades faktiskt hitta en klänning som jag tyckte om! Den är ganska simpel men ändå unik. Men jag kommer inte lägga upp någon bild på den än, ni får vänta tills skolavslutningen. (;D)

Har lite ångest för att jag inte har något att göra. Förmodligen kommer jag spela lite sims senare. Håller för tillfället på med att bygga en gigantisk herrgård! Men egentligen borde jag försöka hålla mig borta från sims, det är så beroendeframkallande. Risken finns att jag slutar blogga! (:o)


Förövrigt har jag precis gjort mig en skål hallonglass. Pappa påstod att jag skulle äta kaka idag (humpf!) Jag äter inte kakor på vardagar (-.-') Men jag blev självklart läskad så var tvungen att fixa fram något (xD, jag älskar verkligen smilisar!)

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0