Jag klarade graderingen!



Vet ni vad, jag klarade det! Wihoa! Känner mig nöjd och tycker jag har gjort en bra prestation det här året. Dok var jag så dum att jag glömde mitt graderings-pass. Därför fick jag inget diplom (D:) Men ja, ja... Efter plockade jag på mig lite godis som fanns för de som graderat. Godiset ska jag äta imorgon, då är det fredag ♥ Dessutom ska jag klämma i mig en stor glass!

Idag på gymnastiken hade vi nån' variant på flaggan. Vi sprang omkring i skogen, killarna mot tjejerna och letade efter lappar på motståndarnas sida. Under ett flertal jakter sprang jag in i brännässlor, dessutom gjorde jag en fin kullerbytta-vurpa och skrapade upp mitt ben. Nu ser det ut såhär:

Det kliar nåt så fruktansvärt... (x'D)

 

Nu är det dags för Eurovision song contest! Heja Sverige!

ha det sött/ Mica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0