Kaos!



Den här dagen har inte riktigt gått som jag tänkt mig. I alla fall inte de senaste timmarna. När jag kom hem från ridningen märkte jag att det hade tagit hårdare på mig än jag trodde. Nu har jag någon fruktansvärd "spärr" i ryggen. Ibland när jag går hugger det bara till. Det var inte något fel på ridningen egentligen, det var faktiskt riktigt roligt. Vi red barbacka (alltså utan sadel) både skritt, trav och galopp.

När jag väntat på att mamma en stund i stallet kommer pappa istället, mamma var tvungen att stanna kvar på jobbet. Därför hade jag ingen kamera att fota med (D':) Därför inga bilder... Men imorgon lovar jag att ha med kameran och så då blir det bilder, promis promis!

När jag kom hem tog jag ett par bilder med systemkameran men när jag skulle föra in bilderna på datorn råkade jag radera alla på hela kameran, duktigt...

Därför är jag inte på jättebra humör. Ska kanske borra ner mig si soffan och försöka smälta det samtidigt som jag ser lite på TV. Det brukar få mig på mycket bättre humör.

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0