Klart för kvällsmys



Jahopp... För en gångs skull har jag faktiskt städat i mitt rum. Men å andra sidan blev det inget plugg (:o) Men det passar inte riktigt ihop med mitt motto: Live today, tomorrow is tomorrow... Men ska verkligen försöka ta tag i det i morgon, promis. Nu ska jag nog bädda ner mig i soffan en stund innan jag går och lägger mig.
I morgon blir det upp tidigt igen, skola... Känns lite konstigt efter lång helgen. Men nu är det bara 3 veckor och 4 dagar kvar tills skolan slutar. Jag har en massa olika saker planerat till sommarlovet men det tar vi när det kommer (;D)

 

Jag bjuder på en kvällsbild på Trixie, min lilla nallebjörn ♥

 

Ha de' sött och dröm söta drömmar/ Mica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0