Kvällsbilder!



Nu har jag kommit hem från träningen (ganska länge sedan..) Jag har ätit lunch och är nu påväg till sängen (♥) Trots att skolan var kort idag är jag ganska utmattad. Jag gick upp tidigt och nu är klockan snart tio. Var ute och fotade lite för en timme sedan. Vädret var fortfarande behagligt.



Det står många vackra träd ute på ängen som blommar sör fullt. Det är verkligen vackert att se.


En liten bild på huset jag bor i. Jag trivs jätte bra trots att det är ute på vischan.
Tomten är stor och här växer alla möjliga sortes blommor.


Jag vet att jag sa att jag skulle till köpcentret och leta efter en klänning och lite andra kläder. Jag hittade en jättesöt klänning i någon aprikos-orange färg. men tiden räckte inte till så han inte köpa den. Har planerat att göra det på fredag.

I morgon är det karate gradering (test) *svälg* Är ganska nervös, hoppas jag klarar det, om inte... Nej, det är klart att jag klarar det! (x'D) hur som helst ska det bli kul, jag har bara gått på karate i tre terminer så jag är inte så duktig. (;D)

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0