Morsdag kaka ♥


Jeay! Nu har jag äntligen fått stoppa i mig en bit kladdkaka. Mamma blev glad, tror jag... Det var jättegod, och kladdig! (;D) Vi satt ute och åt i sommarvärmen, riktigt härligt. Inte en bil kör förbi oss på helgerna, det är fantastiskt, inga bilar som stör, inga stora folkmassor, inget buller från bygge... Underbart ♥




Trots att jag inte vill så känns det som om jag borde städa rummet. Hur kan det bli så stökigt på bara en vecka?! Men ja, ja, där är väl bara att börja. Ikväll är det mästarnas mästare, får se om jag tittar på det, är
egentligen inte så intresserad. Kanske spelar The Sims 3 istället, fick en sån där märklig lust att spela sims...

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0