Nytt till skräpsamlingen ♥



Idag kan man nästan säga att det är sommar, vädret är underbart och jag går med shorts på mig just nu. Jag tänkte bara visa er några saker jag fick av min farmorster (Haha, jag vet konstigt ord C:) Hon har precis flyttat och har massor med saker i sitt gamla hus som hon annars bara skulle slänga. Så skräpsamlaren (Jag xD) Kom till undsättning och räddade en del av sakerna.



Jag älskar saker som är gjorda i trä, gärna lite sådana här simpla men stilrena saker som
"asken" här ovanför. Jag fick dessutom med mig en skål som påminner om en kittel och ett
upphöjt fat som man kan ha typ kakor på, allt i samma stil. (:o)



Jag hittade även två små super-söta kannor i mässing, liksom kolla på den här,
hur kan man slänga bort något sådant.


Funderar förtvivlat på vad jag ska göra nu, jag känner verkligen för att gå ut men vet inte riktigt vad jag ska göra ute. Jag kan kanske ta med hunden på en promenad...

Ha de' sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0