På väg till stan


Nu har jag precis slutat skolan. Sista lektionen var idrott, kul! Jag tror det här var rekord i hur mycket jag har skrattat under ett idrottspass. Vi körde lite bollspel och sånt (Låter det inte kul? Det beror på vem man är med!) Nu ska jag iväg till stan och se om jag kan hitta något till min sommar inköpslista som kommer här:

♦ Ett eller två par solglasögon
♦ Ett par söta shorts
♦ En söt kjol
♦ En shorta
♦ Något linne + T-shirt
♦ En keps och/eller hatt
♦ Korta lösnaglar
♦ (Absolut viktigast) Skolavslutningsklänning

Ska försöka hitta solglasögonen idag, hoppas att min söta mor och far betalar kläderna åt mig.
Jag ville ha bilder, hade faktiskt med mig kameran idag men skolans datorer suger så det gick
typ inte (-.-')

Ha det sött/ Mica


Kommentarer
Postat av: Isa

vi har ingen fys imon !! :D <3

2012-05-22 @ 20:40:23
URL: http://isaburmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0