Skogsfoton


Nu var det visserligen en stund sedan jag kom in igen och molnen har dragit sig över himlen. Men när jag var ute var det riktigt fint. Hade med mig stativet ut i skogen så här kommer några våriga bilder på mig.

Jag älskar mina par converse, de är förvånansvärt sköna och passar till allt.


Söta körsbärsblommor


Mitt ute på skogsängen växer ett jättestort gammalt äppelträd.
Jag bara måste försöka klättra upp i det nån gång.


Även nu har jag fotat med den lilla digitalkameran men jag tycker kvalitén blev förvånansvärt bra ändå. Jag är verkligen glad att jag bor här ute på vischan. Skogen och ängen ger en fantastisk fotomöjlighet. Det finns en sjö, bara nån kilometer bort. De söta kossorna går med sina kalvar precis utanför tomten, underbart!

he de' sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0