Soft day! ♥


Idag kan man inte påstå att skolan kommer bli påfrestande. Vi har en lektion (EN!) på 40 minute, matte dessutom som jag redan ligger före i. Min specialidrott, (konståknings-fys) blev inställd. Den tar i vanliga fall hela morgonen för alla idrotter har olika tider. Jag ska snart cykla till stationen och ta tåget till skolan, dumt nog går den senaste bussen från mig vid 8 på morgonen.


Här är jag idag, ville ha något som passar till mina nya glasögon ♥




Efter skolan ska jag till köpcentret och handla kläder (från min sommar shoppinglista) Jag kollade runt lite igår när jag köpte glasögonen men hittade inte något av intresse. Om jag handlar något visar jag det för er, självklart!
Efter det blir det först sång och sedan konståkning.

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0