Sol i hjärtat sol på himlen!


Då har man lyckats ta sig till skolan. Idag blir det bild, matte, tyska och engelska. Inte min favoritdag men bild är alltid kul! Igår hade jag på mig tights under shortsen, men det blev olidligt hett framåt eftermiddagen så jag tog av mig dem. Idag tog jag i sället på mig något tunnare.

 Ni ser det inte men mina "spring i skogen" sår har blivit ganska röda och fula...



Nu har jag haft min sista träning för den här sesongen. Tråkigt men roligt, typ.. (;D) I kväll ska jag åka båt på vättern, på båten ska vi äta och även ha lite kul förhoppningsvis. Själva utflyckten gör vi för att mammas vän, Fey (eller hur det stavas) som kommer från kina, ska resa hem (:o) Bilder från det kommer, promis‼

Ha det sött/ Mica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0