Söta kossor!


Äntligen är jag klar med det nya på bloggen! Är nöjd med hur det artade sig, trots att det inte blev super proffsigt. Det är liksom "jag".
Har precis varit ute och fotat lite. Vet ni vad jag upptäckte? Kossorna har blivit släppta i hagen utanför oss! (♥) Nu springer alla de über söta kalvarna omkring och roar sig. Gölligt!  





Här har ni en bild på söta Trixie med, tror inte jag har presenterat henne. Hon är 1 år gammal
och är en Bovier des Flandres (boskapshund från Flandern) Mamma köpte henne i hopp
om att hon skulle bli en bra utställningshund, men icke! Hon är visserligen söt men har massor med diskvarlificerande fel, typ underbett och tandförlust (-.-')

 

Jag har inte så mycket att göra nu så ska nog titta lite på TV. Låta tiden pasera, ja om ni förstår (;D) Snark kommer nog pappa hem och då blir det middag och sedan... Jag får väl hitta på något.

 

Ha det sött/ Mica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0