Tror jag är sjuk...


Rubriken säger allt, tror jag är sjuk. Har släpat mig upp ur sängen bara för att publicera ett litet inlägg. Bloggade ju inte i morse, försov mig... (-.-') Jag åkte hem från skolan på grund av att jag hade ont i magen, jätte ont... Fast det är lite bättre nu, nu är jag bara sjukt trött, trots att jag somnade tidigt igår.

Här är en bild på mig från i morse, då jag mådde bra. Visste inte riktigt om jag skulle ha shorts
eller inte, det slutade med att jag tog ett par shorts med tights under (;D)


Egentligen känner jag mig inte jätte sjuk. Jag är i alla fall inte så sjuk att jag bara vill lägga mig i ett hörn och dö av ångest... ja ni fattar. Om jag blir lite piggare ska jag gå en kortis med hunden, kanske tar jag även med kameran.

Ha de' sött (sötare än jag i alla fall...) /Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0