Maskrosfoton



He, he... Var ute och fotade med Trixie, min hund för någon timma sedan. Skulle precis mata över bilderna till datorn och lägga upp någon på bloggen då jag märker att jag lyckats radera dem, alla.. (x'D) Snacka om att vara klumpig! Men har varit ute igen och fotat,
det blev en massa spring ut och in (;D)

Jag har precis ätit middag. Mamma och pappa åt en av gäddorna som drogs upp igår med gädda är bland det äkligaste jag vet så jag fick istället panerad torsk.

Bilderna är fotade påängen utanför vår tomt.
Där finns massor med maskorosor (som jag faktiskt tycker är vackra)
Om någon vecka går det förhoppningsvis söta kalvar här... (^.^)

 



Nu borde jag verkligen plugga, jag har ett prov på onsdag som jag hoppas att jag får bra betyg på. På senaste engelskaprovet var jag en poäng ifrån A... (>.<)

Ha de' sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0