Solglasögon sör små slantar!



Då har man kommit hem från träningen. Det var faktiskt kul och det gick för en gångs skull ganska bra. Men tyvärr kom min buss försent (dumma bussar... >.<') 30 minuter! Så jag missade en kvart av träningen. Precis som jag sa var jag på stan innan och hittade två übersöta solglasögon så jag kan stolt göra såhär: ♦ Ett eller två par solglasögon Jeay! Här är dem:

De första paret är köpt på Lindex för 80 kr, silver med vita bågar, oljefärjat glas (Love ♥)
Jag har tänkt använda dessa med några snygga kläder till vardags.


Det andra paret är köpt på Gina tricot för 59 kr (:o) Silvriga med mörkt glas. (Love ♥)
Dessa kommer främst användas till stranden (;D)


Berätta gärna vilka du tycker är snyggast!

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0