Båttur och middag på Vättern


Nu har jag vaknat upp i några timmars slummer. Båtresan höll på i runt tre timmar och vi kom hem strax före 23:00. Kvällen var underbar, vädret framför allt. Solen sken största delen av kvällen och mot slutet fick vi avnjuta en fantastisk solnedgång. Maten var helt okej, en buffé var det. Till förrätt blev det S.O.S: Sill, ost, smör. Jag skippade sillen (8D) Till huvudrätt blev det fisk, kött, olika potatisrätter och en massa annat. Här har vi alla fina bilder från kvällen:



Idag var det mycket folk på piren.












Jag lyckades få flera vackra bilder på solnedgången. Men jag är absolut mest nöjd med denna!
Gillar hur solen färgar en del av himlen och sjön men att resten har sina vackra kvällsfärger.


Kvällens outfit bestod av ett par av de nya shortsen. Och en ärmlös-tröja
även den nyinköpt. På fötterna har jag ett par klackskor som jag köpte
i England för ett år sedan.


Nu ska jag baka något till mors dag, mamma och pappa ska iväg till golfbanan i typ 6 timmar.

Ha det sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0