Välkommna!

Haliu!

Välkomna ska ni vara till min helt nya blogg. Jag som driver bloggen Marika men ni får gärna kalla mig Mica eller Micaz. Jag är 13 år och bor i en liten ort i Småland. Jag är ingen nybörjare på att blogga men slutade för några månader sedan på grund av att jag inte hade tid och helt enkelt tröttnade. Ja, men nu helt plötsligt fick jag en sådan där lust man får ibland och tja, varför inte?

Lite kort om mig: Jag älskar livet i allmänhet, jag njuter av varje dag för sig, som jag säger: Live today, tomorrow is tomorrow. Egentligen har jag ett ganska vanligt liv, förutom att jag håller på med ganska mycket och mina dagar är därför ganska fulla om man säger så. Bland annat åker jag konståkning, under säsong blir det ungefär 6 timmar i veckan. Håller även på med karate två gånger i veckan. Som om inte det vore nog ägnar jag även mycket tid åt musik. Jag älskar att skapa och spela olika låtar och för tillfället går jag på både sång och gitarr lektion. (Har tidigare spelat fiol, 1 år och piano, 5 år) Har även stort intresse för bild och design. Hoppas det kommer en ny header snart, redan imorgon kanske. Ni kommer att få se an massa bilder, fotade av mig.

Ha de' sött/ Mica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0