Förlåt ♥

För att jag skriver så lite men har helt enkelt ingen blogglust... Det är därför som jag tar en liten pause igen och inväntar den rikitga blogkänslan. Jag tycker såklart att det är jättekul att blogga men det blir helt enkelt ite av.
 
Det är klart, jag har ju inte berättat hur det gick på tvälingen. Jag mådde vekligen skitdåligt hande haft känningar hala veckan och trott att jag skulle bli sjuk. Jag ska vara ärlig och säga att jag nästan spydde på isen :(
Men det hindrade inte mig från att sätta tre av mina dubblhopp, Jeay! 
Jag kom till slut på en 4 plats och det var 10 som tävlade. Jag hade gärna sett en bättre placering men jag tror att min "hjälp jag tror jag svimmar" åkstil förstörde det.
 
Det är klart att jag skriver ibland. Om något speciellt händer t.ex.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0