Dags att börja blogga ingen, kanske?...

Hejsan! (;D) Just nu skiner solen trots att det är kallt ute. Ja, nu har jag bestämt mig, jag ska börja blogga igen! Och inte bara för att det är 7 dagar kvar till min födelsedag! Hur som helst så har jag önskat mig en dator, då kan jag ju blogga i de 2-3 timmar långa pauserna mellan skola och träning (-.-)
 
Förutom att jag fyller år om en vecka så är det min första skridskotävling i helgen, läskigt! Jag är riktigt nervös men ser samtidigt fram emot det.
 
Tidigare idag hade vi en föreläsning med Lena Maria Klingvall det är tredje föreleläsningen sen jag började sjuan... vänta det blir väll en per termin? (:o)
 
Aja, ha det bra i alla fall, skriver förhoppningsvis senare ikväll efter min sånglektion, ha re' bra!

Kommentarer
Postat av: Linnea Milerup

Hej Marika, va kul att du har börjat blogga igen! Och grattis i förskott, kram <3 :)

Svar: Tack ^^
Mica

2012-10-10 @ 19:00:25
URL: http://linneamilerups.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0