Födelsedag!

Jahopp.. Då var man 14 då. Jag har faktiskt haft riktigt roligt idag. Jag åt sushi idag på lungechen med min mamma och pappa (♥) Jätte trevligt! Sen var det ju ingen sång idag så åkte hem tidigt och hemma blev det... Tårta! Vi hittade en jättefin tårta på ett konditori i stan. Jag har fått ganska lite presener men så fick jag ju en dator som jag älskar. Känns så skönt att jag kan blogga på andra ställen, ja inte bara hemma och i mediateket. 
 
Lite bilder:
 
 
 
 
 
 Just nu fixar jag med min nya dator. Installerar lite program och så (^^) Datorn är knappt 30 cm bred och har en härlig röd färg! Känns lite ovant med ett så platt tangentbord och så är ju skärmen väldigt liten men det är ju en vanesak.
 
Nu ska jag fortsätta att pilla på min dator, hörs!
 

Kommentarer
Postat av: En trogen läsare

Grattis på födelsedagen!

2012-10-18 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0