I Knew You Were Trouble

Jag älskar Taylor Swift. Fast jag började faktiskt glömma hur mycket. Jag har lyssnat till och beundrat hennes låter i kanske tre år nu. Men så hände något det kanske bara var jag men det kändes som om det aldrig kom nya låtar... Och hennes gamla var helt plötsligt uttjatade. Men så kom den, We are never ever getting back together. Och jag blev överlycklig! Många reagerade på att hon hade förändrats jag med men jag älskar henne ändå. Jag kan inte sluta lyssna till låten men för någon dag sedan märkte jag att flera andra nya låtar dykt upp. Inte på Taylor's youtube kanal utan andra hade lagt upp låtar. de är tydligen från hennes nya album som kommer ut den 22 oktober. Och jag älskar dem, allihop! Men speciellt denna:
 
 
Refrängen är å bra! Allt runt omkring än stannar liksom.. Tack Taylor (♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0